Alla inlägg under november 2012

Av Johanna - 29 november 2012 19:20

hej cloggen i veckan har jag fyllde

år i tisdags det var roligt jag fick

nagelack,armband,nagel, fixning,

nagel fil,pengar,osv sen på onsdag

var det dax för utväcklings samtal

det gick bra ja sen har jag inte gjort

något spesielt men hej då bloggen:)        

Av Johanna - 26 november 2012 15:59

hejhej bloggen min dag har varit 

ganska bra jag har haft huvud

vär men anars så har den varit 

bra jag får se om jag hinner göra

ett inlägg till kvällen jag har 

ganska tait shema i dag så att

vi får se men förmodligen så 

gör jag ett inlägg i morgon 

hej då ha en forsat trevlig dag:)      

Av Johanna - 25 november 2012 19:45

hej hej bloggen jag tänkte göra ett snabt inlägg

nu och det är ju mode,smink och nagel tips till midag åt

vi pizza det har varit en lungn dag jag har set på tv,spela

dator,städa lite och bara tagit det lungt sen efter maten

så färjade mamma håret röt på mig och nu tittar familjen

på en film den heter beck: öga för öga hejdå och god natt:)        

Av Johanna - 25 november 2012 13:16

Jag vet inte vad jag ska blogga om jag har funderat på att bestäma några saker

jag ska blogga om men jag vet typ inte vad jag ska blogga om kansek smink mode

och nagel tips min helj har varit bra jag har ätit godis såklart drika mysa med min 

familj och min bror det var jätte skoj och mysigt ha en fortsat trevlig dag:)        

Av Johanna - 22 november 2012 17:55

    hej

eftersom att det var typ två veckor sedan jag bloggade så hadde jag

tänkt att fortsäta på det ämne jag hadde bestemt ock det är

ekologiskt/hälsa.min dag har varit bra första timmen så hadde vi bild sen

vart det no efter no då blev det lunch och till lunch fick vi pankaka                                           
                  

sen hadde vi språkval och de språket vi har nu är tyska och det är roligt.                                           
          

Efter språkvalet så hadde vi matte och sista timmen hadde vi no och då har                                               
                                        

vi  religion och det är ganska roligt .och reseptet  på dom här smariga maträterna hittar du på.....salladen,------>birgitta höglunds,s mat

pastan med spinaten....--------->receptlavoniten.se det var alt för i dag hejdå


Av Johanna - 11 november 2012 21:49

hej bloggare! klockan är väldigt mycket

så det kommer att bli ett snabt in lägg

hoppas att det inte gör nogot heljen

är snart slut och då blir det inte något

mer av skvaller av kändisar fören nästa

helj så den kommande veckans ämne

är hälsa/ekologosk hadde jag tänckt.

good natt!:)          


Av Johanna - 9 november 2012 07:13

hej bloggare! jess jag hinner göra ett inlägg nu

på morgonen. jag sa i går att jag hadde tänckt

att kanske göra något spesiellt och jag har hittat

på nogot och det är skvaller om sändisar så jag

tanckte att redan på fredagarna så börjar skvallret

om sändisar me det jag inte vet är om jag ska byta

så att jag inte skvallrar om sändisar varje helj hej då

ha en trevlig dag;)  

Av Johanna - 8 november 2012 16:57

hej bloggare nu har snart hela veckan gått och det har varit lite slarvigt

men nu ska jag försöka att kärpa mig men jag kör på tills på söndag sen

byter jag ämne på måndag jag har funderat på att göra nogont spesielt

på bloggen varje helg men jag har inte kommit på nogot om ni har ett

tips så skriv gärna tipset till mig tex på ställ en fråg.eller fråga så gärna

mig något!komm i håg att inga frågor är duma och jag ska försöka svara

på frågorna så gott jag kan:)hej då                                                  

 





                                                  
                                                  
            

Presentation

hej bloggare jag heter johanna mitt inträse är blommer jag adde tänkt att bloggar om lite alt mojligt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards