Alla inlägg under oktober 2012

Av Johanna - 26 oktober 2012 13:04

        hej! bloggare förlåt jag gorde inget inläg i går jag glömde;)

men jag tänkte läga in ett inläg nu och det är mode förstås

jag hoppas ni tycker att jag har kombinerat i hop något bra

ha en trevlig fortsat dag hejdå!  

Av Johanna - 24 oktober 2012 13:15

hej alla bloggare här är dagens mode och fresyr.

Tyvär så blir det inte något smink men jag hopas

att det inte gör nogot.Min dag har varit sådär

jag är jätte tät i näsa.Och det har typ blivit

som ett lock för ena örat.    Det är jätte jobigt.

hejdå alla bloggar:)ha en fortsat trevlig dag<3    

Av Johanna - 23 oktober 2012 14:55

  

    hej bloggare nu kommer dagens mode! det vart lite sent på dagen men

jag är försyld som jag har sak det var så att jag orkarade inte. Men det ska funka så här att jag kommer göra som jag har gort nu men varje vecka så byter jag ämne så ni vet och att jag (kanske kommer lägga utt ett vidio klipp)! på fredag kommer jag kansek beräta vilket ämne jag kommer att ha om 2 veckor.jag kommer göra ett upehåll 1 vecka så ni vet.;)


             

Av Johanna - 22 oktober 2012 21:04

            det var alt av modet,sminket och fresyren vi får se om jag

lägger in något på morgonen ellr under dan för jag är sjuk men innan kvällen

ska jag ha lagt in nogot. god natt alla bloggare:)

Av Johanna - 22 oktober 2012 20:54

             tjena! jag har tenkt läga ut gläders plag,sminkning,väska,skor,och en fresyr

             som jag tyckte såg fint ut:)god natt alihopa  

Av Johanna - 22 oktober 2012 16:35

hej! det är min första gång  som jag bloggar i mitt liv. jag har ju många intresen

naturen,blommor,inredning/desagn, och fridrott jag har gott i takewando om ni har några bra tips som jag kan blogga som så skriv gärna det tipset till mig:) 

jag har funderat på att sköra på ett nytt emne varje vecka!  

Av Johanna - 22 oktober 2012 16:13

Hej, jag har tänkt att blogga om lite allt möjligt :)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej bloggare jag heter johanna mitt inträse är blommer jag adde tänkt att bloggar om lite alt mojligt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards